Friday, August 30, 2013

Spanko Rap - Old school!

Yayyy, I finally have time to blog again! Work has been crazy busy, and i've really missed blogland! Thankfully it's starting to calm down, and we have a nice long holiday weekend ahead of us. :)

Anyway, i'm going to write a little update on us soon, but in the mean time, I thought i'd try another spanko parody kinda post. I've had this song stuck in my head for days now, so I decided to make a new spanko version.

Do you remember the show, The Fresh Prince of Bel Air? I grew up watching it, so it takes me back to some fun memories. If you don't know the show, or the oh so amazing theme song, take a listen below.

This isn't one of the best i've done, that's for sure, but it was hard, so cut me some slack. ;)

So here's my spanko-rap version of The Fresh Prince of Bel Air, theme song. Enjoy!



Now this is the story all about how, my life got flipped turned upside-down,
so listen up real good, and we'll get this story rollin',
tell ya how I became the sub to my huband called Colin.

(Insert funky 90s theme song music.)

Innnn our tiny little town, born and raised
googling spanking, is how I spent most of my days.
Saw some videos and chats, and some spankin' stories too.
Found all this information, hey now that's kinda cool.

Fast forward some years later, dating this new man,
let's come up with somethin, try to hatch a plan.
I'll try and push his buttons, let's see what he's got.
He's givin' me that look, stomachs in a knot.

I begged and I pleaded, please don't do this now.
What'd I get myself into? Damn, holy cow!
He said 'young lady listen, before I get the brush,"
I guess it's time to listen, not tryin' to push my luck.

Started countin' the smacks, around 7 or 8.
I yelled right out loud, I guess I sealed my fate.
Looked him in the eyes, what I needed was right there,
started spendin' lots of time, otk and bare.

And there ya have it! I kind of rushed through it, because I was getting frustrated, but hope you guys liked it, even just a little bit. I'd be seriously happy if someone was thinking about this dance (or even better, doing this dance) while singing the song. ;)


Anyone have any fun plans for the holiday weekend? Hope you get lots of relaxation, time with family and friends, and of course, lots of spankings. :)

27 comments:

  1. Kenzie, so happy to see you! I loved the parody. I heard Will Smith's voice through all of it..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy to see you tooo! Glad you liked it! :) Thank you!

      Delete
  2. That was great, Kenzie! And I love the Carlton Happy Dance! Much like "His slut" hearing Will Smith singing your parody, whenever I see that Carlton dance I can't help but singing "It's not unusual to be loved by anyone.....it's not unusual to have fun with anyone..." which just makes your post all the more funny all things considered!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha yesss, I love it! I'm glad you liked it!

      Delete
  3. LOL Carlton! Yup Will Smith here too. Thanks for the laugh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha isn't Carlton the best? Glad I could make ya laugh! :)

      Delete
  4. Lol! I think you did a great job. I remember that's show, I watched it all the time!
    Kim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Kim! Lol such a great show! :)

      Delete
  5. Haha, you are so funny and creative! Glad to see you around a little!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw, thanks Julia! It's nice to be back. :)

      Delete
  6. Loved this! And I was totally singing along in my head!

    xo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yay for singing along. :) Thanks Bonnie!

      Delete
  7. LoL Great lyrics - could here the music in the background too.

    ReplyDelete
  8. LoL Kenzie, Loved this, you did a great job! Yep, I had Will Smith's voice in my head too. I used to love that show.

    Enjoy the long weekend. Sadly, it isn't a long one for us :( It is Father's Day here tomorrow though.

    Hugs,
    Roz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol wasn't it a great show? I'm glad you liked it, and I hope everyone had a great Fathers Day. :)

      Delete
  9. Awesome job!! You are very talented and creative..

    ReplyDelete
  10. Kenzie you kill me with these!!!! I'm in tears I'm laughing so hard. Husband has a knack for making up little songs too so I had to share this one with him BAHAHAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lol, i'd love to hear his sometime! I'm glad I could make ya laugh! ;)

      Delete
  11. Haha nope I wasn't doing the dance, but I love the parody!

    ReplyDelete